fredag den 13. september 2013

Fredagsønske #68

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandlere, på Goodreads, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Hver fredag vil jeg smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: Something Strange and Deadly
Forfatter: Susan Dennard
Udgivelsesdato: 24. Juli 2012

Året er 1876 og der er nogen underligt og dødeligt løs i Philadelphia.

Eleanor Fitt har en del at bekymre sig om. Hendes bror er forsvundet, hendes familie har hårde tider og hendes mor er fast besluttet på at gifte hende væk til den første, den bedste rige unge mand, der kommer forbi. Men det er intet sammenlignet med hvad hun netop har læst i avisen - De døde rejser sig i Philadelphia. Og så, i et skræmmende angreb, aflevere en zombie et brev til Eleanor...fra hendes bror.

Hvem der end kontrollere den døde hær, har taget hendes bror. Hvis Eleanor skal finde ham, er hun nødt til at vove sig ind i laboratoriet til de berygtede Spirit-Hunters, der beskytter byen mod overnaturlige kræfter. Men efterhånden som Eleanor tilbringer mere tid sammen med Spirit-Huntersne, inklusiv deres sindssygt stædige, men lækre opfinder Daniel, bliver situation dyster. Og nu er det ikke kun hendes rygte, der er på spil, men hele hendes liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar