fredag den 11. oktober 2013

Fredagsønske #72

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandlere, på Goodreads, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Hver fredag vil jeg smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: All that Glows
Forfatter: Ryan Graudin
Udgivelsesdato: 11. Februar 2014

Emrys - en fyrig, redhåret Fe - har altid nydt sig liv i Højlandet, langt væk fra byens drænene teknologi, indtil hun bliver sendt til London for at blive genforenet med Fe-Vagten. Men det er ikke nogen normal opgave - hun skal være vagt for Prins Richard, Storbritanniens kendte, festglade bad-boy og kommende konge. Prinsens skødesløse liv og royale blod gør ham uimodståelig for de mørke ånder, der lever af dødelige. Sød, pjusket og fyldt med eventyr - Richard er en opgave, der vil sætte Emrys' hjerte og magi på prøve.

Da en oldgammel kræft begynder at jagte monarkiet, må Emrys lede gennem hele Londons magiske underverden og stå overfor Banshees, Sorte Hunde og Grønne Kvinder for at finde den, der truer Richards liv. I kaosset af mørk magi, paladsmord og paparazzi, er Emrys nødt til at foretage et umuligt valg. For til trods for alle hendes kræfter, har Emrys opdaget en kræft, der brænder stærkere end magi: kærlighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar