torsdag den 8. oktober 2015

The Sunshine Blogger Award



Jeg er blevet nomineret til The Sunshine Blogger Award af den altid velklædte Gitte fra The Bookworm's Closet og jeg kan kun sige mange tak - du gjorde lige min dag SÅ meget bedre!

"The idea of the Sunshine Blogger Award is that you nominate bloggers who put a little sunshine in you day, who are positive, creative and inspiring."

The rules:
1. Answer the 11 questions from the blogger who nominated you
2. Nominate some wonderful bloggers and write 11 questions for them to answer.

1. What's your favourite reading snack?
Slik. Jeg spiser sjældent andet når jeg læser. Det er for besværligt. I øjeblikket elsker jeg at spise Polly's mens jeg læser.

2. Have you ever thought that the movie was better than the book?
Ja, det har jeg. Jeg var ret vild med The Duff som film, men ikke så imponeret over bogen. Det eneste jeg manglede i filmen var den mere voksne del. Den er gjort mere teenage-venlig på film.

3. Do you have any fictional crushes?
Jeg har en del haha. Oftest er det dog kun mens jeg læser bogen. Men Katie McGarry er fantastisk til at skrive skønne fyre!

4. Imagine there are no more physical books (the horror!), which would you choose: e-book or audiobook?
E-bøger helt sikkert! Jeg har først for nyligt begyndt at værdsætte lydbøger, men jeg har elsket e-bøger frygtelig længe.

5. Favourite place to read?
Min sofa eller min stol. Jeg læser bedst, når jeg sidder med benene trukket op under mig. Allerhelst med et tæppe over, en hund på mine fødder og en kop chai latte ved min side.



6. You have to dress like a literary character, which one do you choose?
Bum bum, det er godt nok et svært spørgsmål. Jeg tror umiddelbart det må blive Celaena Sardothien selvom jeg endnu har til gode at læse bøgerne. Jeg har dog læst novellerne og jeg er vild med hvor alsidig hendes påklædning er. Både fine kjoler og almindeligt tøj.

7. Have you ever tried to write fiction yourself?
Ja, da jeg var ung havde jeg en periode, hvor jeg skrev meget, men det gik i sig selv igen. Jeg har tonsvis af ideer til historie, men jeg har ikke viljen til at få dem ud af mit hoved.

8. Tea or coffee?
Jeg kan drikke begge dele i små mængder, men jeg vil allerhelst have chai latte.

9. Do you feel you connect more with people who read books than with people who don't?
Nej, egentlig ikke. Jeg lader jo bare være med at snakke om bøger med folk, der ikke læser så meget. Til gengæld har jeg svært med at stoppe med at snakke om bøger når jeg taler med folk, der læser meget.

10. Have you ever brought a book on a date?
Nej, det har jeg ikke. Men jeg tager lidt for ofte bøger med til familie-tam-tam haha.



11. What's the best thing about blogging?
Uden tvivl de nye bekendtskaber. Jeg har mødt de mest fantastiske piger, der som mig elsker bøger og det har været så dejligt. Så hvis du blogger og føler dig lidt alene, så deltag i bogbloggertræf, read-a-longs, read-a-thon og kommenter på andre blogge. Det er et skønt fællesskab at være en del af.

Jeg nominerer følgende fantastiske bloggere og håber, I vil besvare mine spørgsmål:

1. Susbogblog.wordpress.com
2. cautious.dk
3. www.xeniasbogblog.dk/
4. bogpaatvaers.blogspot.dk/
5. flyvmedmig.dk
6. wondrousbibliophile.blogspot.dk/

Mine spørgsmål:
1. Hvilken fiktiv verden vil du helst bo i?
2. Hvilken fiktiv person vil du helst date?
3. Hvilken fiktiv person vil du helst være?
4. Hvilken af dine bøger er dit kæreste eje?
5. Er der en bog, du nægter at læse og hvorfor?
6. Hvilken bog glæder du dig helt uvirkeligt meget til at få fingrene i?
7. Læser du tegneserier og i så fald kan du anbefale nogle stykker?
8. Hvilken bog anbefaler du allermest?
9. Har du nogensinde ment at filmen var bedre end bogen?
10. Har du nogensinde fået negative kommentarer omkring at din læsning eller blogging?
11. Dømmer du bøger på coveret?

6 kommentarer:

  1. Hvor er du sød! Tak for tagget <3

    SvarSlet
  2. Hyggeligt at læse dine svar :-)

    http://bookwormscloset.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for nomineringen - det var virkelig hyggeligt :D

      Slet
  3. Mcgarrys fyre = <3 :')!
    Tak for tagget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig! :D Glæder mig til at læse dine svar :)

      Slet