lørdag den 31. december 2016

"It's the end of an era"

Rimelig selvfed titel, men det er sådan jeg har det (og ekstra-point hvis man ved, hvor citatet stammer fra!). Jeg har blogget i 6 år og det har været helt utrolig fedt. Men nu er det slut.

Egentlig er den her slags indlæg jo komplet tåbelig og ligegyldig. I virkeligheden kunne jeg jo bare stoppe med at blogge og så var det det. Men jeg vil gerne slutte det ordentligt og sige farvel og tak til alle dem, der har betydet noget for mig.

Så tak til alle jer, der har læst med - alle jer, der har kommenteret - alle jer, der har deltaget i Secret Santa. Tak til forfattere og forlag for at have foræret mig bøger og givet mig muligheden for at deltage i spændende arrangementer. Tak til alle de dejlige bloggermennesker, for masser af hyggelige stunder og mange spændende snakke. Jeg glæder mig til fortsat at følge med i bloggerverdenen hos alle jer talentfulde mennesker.

Tak for jeres tid og må 2017 blive jeres bedste år indtil videre. Godt nytår!

8 kommentarer:

  1. Ej, øv da. Det er da en lidt vemodig nyhed at komme med her på årets sidste dag.
    Men jeg er sikker på det er den rigtige beslutning for dit vedkommende, og jeg har fuld respekt for dit valg. Det ændrer da ikke på at jeg vil komme til at savne dine sporadiske indlæg med gode råd og ord.
    Alt godt i fremtiden herfra og håber da at vi stadig kommer til at ses engang imellem alligevel. :)

    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Åh hvor er det trist, men det er en forståeligt beslutning. Jeg håber på alt det bedste for dig i 2017 <3 Rigtig godt nytår søde Sabina.

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nytår til dig også! Ærgerligt du stopper, men jeg forstår godt din beslutning. Al det bedste til dig og din familie i 2017.

    SvarSlet
  4. *snøft*
    God vind fremover - går ud fra, at du fortsætter med at pippe på Twitter og Goodreads?


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  5. Tak for gode og interessante indlæg. Alt godt til dig i det nye år!

    SvarSlet
  6. Tak for gode anmeldelser og andet godt. Jeg går lidt med samme tanker, men det er altså en svær beslutning når man har blogget så længe.
    Jeg ønsker dig og din familie det bedste og så må I få et dejligt 2017. Godt nytår :)

    SvarSlet
  7. Åh, hvor er det en trist nyhed. Men hvor er den også helt forståelig. Det kræver alligevel en del tid at blogge - tid som man kunne bruge på så mange andre skønne ting i stedet. Jeg håber på, du får det helt fantastisk fremover. Og så er jeg glad for, at jeg trods alt kan følge lidt med i dit liv på de andre sociale medier (og ja, nu lyder jeg virkelig stalker-agtig :P).

    SvarSlet
  8. Åh nej, hvor er det trist for os der følger med - hvor har det vare været hyggeligt og tusind tak fordi vi måtte være med fr en stund.

    SvarSlet